Pages

Wednesday, August 28, 2013

Selagi x habes syawal..


selagi x habes syawal..show gambo berayo sesajo dlm blog aq ni..haha eh, bukan x syawal pon mmg banyak gambar keerr??hikhik :P

bhaha belek punye belek ghupe nyer ade gambo yg dh edit tp xmasuk dlm blog.hehe
ni gambo time raye ketige kot, kat kg apak den kat perak aritu aq stop kat raye kedua an.haa ni time raye ketige ler tp gambo time ni sket je. sbb tghari tue balek KL balek dh sbb adeq aq yg duk matrik banting nk kene balek dh ado exam. jadik x ke mane sgt la kat kg perok.











haa kat rumah ni lagi kelakar.
tuan umah nyer xde pon. amek gambo sesajoo
x silap ni umah cikgu apak den..kot laaa..hahaxx sekali xde umah daa..









dah habes..ni cerite raye ketige..
ok2 den, sekejap den sekejap aq..bhaha lantakkan ;) rase nyer ni je la ea gamba raye..hehe nk up cito open house plak..haha kalo rajenn

haa ahd nie ade doa selamat bace yaasin sekali open house. em mak n apak den kan x lame ag nak g haji, doakan semoga sume nyer dilindungi dan diberkati NYA insyallah..

entry lepas pon aq ade show gambo time kursus haji perdana kat putrajaya kan..
jemput la dtg rumah saye yea :) anda semua dialu2 kan.. x kira la kite penah jumpe ke x or dh lame x jumpe ke..xpe sbb kite sume sedare seislam..
nak dtg pm je aq..nnt aq bagi alamat..yea..luv u olls !

iklan:-

jom usha top top yg cantek- cantek dan murah pon murah kat sini !!

http://thestyloblogshop.blogspot.com/

antara top2 yg ade..
chiffon ade cotton ade denim pon ade ! OMG i like denim !!









wow !! cantek nyer sume..
aq pon dh tegode kott

jom banyak lagi..
top + skirt pon ade..

klik je sini









No comments:

Post a Comment