Pages

Sunday, August 26, 2012

SHR MZB :)


sempoi updated

Mood : raye sakan!hehe


model : naqibismail ;)
event : malam takbir
place taken : kg sogo tengah, N9
edited : izatyismail






model : insyirah hanani & safia idayu
event : malam takbir 


















model : all family Hj Abu Nawar & Hjh Zaidah
place taken : kediaman ZAAN FAMILY




model : cucu ZAAN






hehe peace yoO!

last..

.....

......

.......


model : my family @ family pak mail n mak rozi
place taken : kediaman ZAAN FAMILY


mood : orange + peach
hevoke
kecoh
gediqss
paling bisingg..hehe

wasalam..

~anyo~

Monday, August 13, 2012

Wednesday, August 8, 2012

malam nie dah 10 malam terakhir ramadhan kan?

salam..
dibulan ramadhan yg penuh berkat ni kite kurangkan menulis yea..kite tambahkan ibadat..tak gitu??
malam ni dh masuk malam ke 20 ramadhan..10 malam2 yg terakhir..sudah bersiap sedia untuk malam lailatul qadar?tepuk dada tanye iman..

aktiviti sepanjang sabtu lepas sampailah ari rabu nie:_-


sabtu :ber buka puase kat PERMAISURI resort hotel port dickson brsame ZAAN FAMILY, terawih sume di sane..alhamdulillah :)


ahad : berbuka puase di surau kawasan umah sempena majlis khatam al quran,terawih sume di sane..alhamdulillah :)


isnin : buke pose makan kuih beli kat bazaar, terawih kat masjid KLCC..alhamdulillah..


selase : berbuke puse di rumah, mak aq masak aq tolong gak, tolong kacau jee,,peww pastu terawih di surau..alhamdulillah :)


rabu : berbuka di PAPPARICH sri rampai, ifthor ofis pak mail..terawih di masjid abu ubaidah taman seri rampai..alhamdulillah..


-hehe see minggu nie banyak buke di luar..nice!haha agak2 esok kat mane plak nak berbuke nie?hikhik


anda pula bagaimana??semoga kite sume menambahkan plus plus lagi amalan kite dibulan ramadhan nie yea..setahun sekali je bulan buat terawih..bulan lain xde dah..


ok itu sahaje checklist untuk aq, bukan niat untuk menunjuk..sekadar perkongsian untuk kite saling berlumba2 mencari keredhoanNYA di bulan puase ini..


wassalam..:)